Tymczasowy Dworzec Główny i oficyna willi Mitkiewicza (Chmielna 51):
czerwiec 1938 źródło: Referat Gabarytów |
Widok z 1938:
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: składy kolejowe (nr 53A), kamienica nr 55, kamienica nr 57, oraz fragment bydynku nr 59.
Kolejne kamienice:
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: Chmielna 55, Chmielna 57, Chmielna 59 i fragment budynku Chmielna 61.
Chmielna 59, Chmielna 61 i fragment Chmielnej 63:
czerwiec 1938 źródło: Referat Gabarytów |
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: Chmielna 61, Chmielna 63 i fragment Chmielnej 65.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: Chmielna 65 i Chmielna 67.
Chmielna 67 i płot oraz jeden z budynków na posesji Chmielna 69:
czerwiec 1938 źródło: Referat Gabarytów |
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: Chmielna 55, 57, 59, 61, 63, 65, 67, na pierwszym planie budynek nr 69 - pierwszy z zespołu zabudowań warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: Chmielna 67 oraz kolejne budynki należące do zespołu warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Od lewej: Chmielna 67 oraz kolejne budynki należące do zespołu warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Kolejne budynki w ramach zespołu warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Kolejne budynki w ramach zespołu warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Kolejne budynki w ramach zespołu warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Kolejne budynki w ramach zespołu warsztatów kolejowych.
1938 źródło: Referat Gabarytów |
Kolejne budynki w ramach zespołu warsztatów kolejowych, po prawe fragment budynku mieszkalnego na rogu Chmielnej i Żelaznej